Dagbog fra Malta 2013

Deltagere:

Gary, Sule, Defjog og ex-medlem Fimse

Indledning:

Så var det blevet tid til Malta turen, så vi jo havde udset os tidligt. Denne gang skulle Defjog med som ikke havde været med i Prag. Skulle desværre ikke flyve fra Kastrup, men derimod fra Hamburg, da Jens Rønning syntes vi skulle til Kappeln i Tyskland og hilse på 2 roligans fans derned. Dette betyd at vi skulle have en overnatning i Tyskland inden vi tog til Malta. Til en afveksling skulle vi heller ikke bo sammen med Sten denne gang, da vi skulle bo i en 4 personers lejlighed, så det passede lige med os 4 stykker. Opstod ingen problemer denne gang inden afrejsen, så dette var bare at vente på vi skulle af sted. Vi havde dog bildt Defjog ind at han skulle med et senere fly fra Hamburg sammen med Ole O og Katja, da han ikke havde afleverede sine pasoplysninger til tiden. Havde fået Jens Rønning og Katja med på idéen, så han troede virkelig han skulle med et senere fly, så det morede vi os godt over, men læs mere om hvordan turen gik.

1. dag - Afrejse fra Danmark.

Endelig skulle vi af sted til det varme Malta selvom vejret nu var meget godt hjemme i Danmark. Skulle mødes kl. 8 ved DGI byen og var så heldige, at Fimse’s kæreste Katrine kørte os derind ligesom på Prag turen, så det var super. Denne gang var der dog morgen øl. Da bussen og alle folk var ankommet skulle Bjørk og Gulris lige en tur ud i byen for at betale noget et eller andet sted og det ville kun tage 5 min…. det tog dog 25 min. inden de kom tilbage, så vi måtte vente lidt med at køre, men der var øl så det gik. Fik alle folk med og kørte imod Tyskland og Kappeln. Da hotellet den første nat på Malta var overbooket, havde vi aftalt med Jens Rønning, at vi sov i et andet værelse inden vi fik vores lejlighed dagen efter imod fri bar i bussen til Tyskland. Viste sig dog at der var mere eller mindre fri bar til alle, så dårlig bytte handel for os. Der var også nogle flasker sprut med og Defjog kvikke kommentar den dag var ”Om det var sprut der smagte af sprut”. Jens Rønning fortalte også hele bussen om vores lille joke med at Defjog skulle flyve senere til Malta og han alligevel skulle flyve med os til stor lettelse for ham, så var han glad igen. Det lykkes også Bjarne at vælte et par drinks i bussen hvoraf noget løb ned at nakken på Defjog og Fimse, da de sad lige foran ”barbordet” i bussen. Lykkes også Sule at vælte øl ned på bukserne på sig selv. Blev drukket godt igennem på turen og folk var i godt humør især Ballerup banden med Luffe i front.

Ankom til Kappeln hvor vi skulle bo på 2 hoteller i byen. Fik en stor lejlighed med 3 værelser med en dobbelt seng i hvert værelse, så vi manglede ikke plads. Var desværre kun et toilet med et meget mærkeligt bad i. Fimse og Gary havde opdagede at Sule havde glemt hans rygsæk i bussen, så tog den og gemte fra ham, så han ikke opdagede den. Halvvejs nede til vores værelse spurgte vi om han ikke havde glemte noget i bussen og man kunne se panikken, da bussen skulle tilbage til København igen, men inden han løb efter bussen fortalte vi ham at vi havde den, så ingen panik. Fik anbragt vores ting og gik ned på havnen, hvor vi fandt et sted hvor vi kunne få øl. Resten af Roligan klubben ankom ligeså langsomt, så det endte med de fleste sad derned og drak øl. Sule blev dog træt på et tidspunkt og gik lige pludselig uden at sige hvor han skulle hen. Han glemte dog at få en nøgle med til værelset, så han fik ikke sovet noget. Om aften have vi fælles middag sammen med vores tyske venner Uwe og Udo. Havde fundet Sule igen, men han var faldet i rødvinsfælden og var begyndt at drikke rødvin sammen med Gitte og Jens. Det lykkes dem at drikke 3 flasker, så han var i godt humør. Middagen var ikke det store, men mad fik vi da. Fimse og Gary gik efter maden op og i seng, da vi skulle tidligt op dagen efter. Defjog blev dog et stykke tid endnu og det var vist meget godt forbi Sule prøvede også at gå hjem, men han kunne ikke huske hvor vi boede, da vores værelse lå et stykke væk fra hotellet i en anden bygning, så han gik forvirrede rundt i byen et stykke tid inden Defjog fandt ham på vej hjem og tog ham med. Herefter faldt alle til ro og hermed sluttede vores første dag på turen.

2. dag - Afrejse til Malta.

Stod op kl. 6.30, Gary havde dog været vågen kl. 4.15, da han havde kommet til at stille sit vækkeur dertil. Fik pakkede sammen og gik ned for at få noget morgenmad på nær Sule som var lidt træt fra dagen før, så han kom lige inden vi kørte. I bussen fik vi øl af Ballerup banden, da vi ikke havde nogle selv. Sule var også midtpunkt i bussen efter hans rødsvinsbrandert fra dagen før. Ankom til Hamburg lufthavn, hvor vi fik tjekket vores bagage ind, men de kunne ikke finde udad at få folk til at sidde sammen i flyet, så vi kom til at sidde 4 forskellige steder i flyet og folk byttede plads på kryds og tværs. Fik lidt McDonald’s mad i lufthavnen inden vi skulle flyve. Flyveturen var ikke det store og vi sov det meste af vejen. Vel fremme på Malta, hvor det var dejligt varmt fandt vi vores bus som skulle køre os til hotellet i Mellieha. Skal også siges at det var Fimse der tabte kuffert væddemålet, så kostede lige en omgang. Vi måtte dog ikke drikke øl i bussen, men det gjorde vi nu alligevel.

Da vi ville få vores værelse som de sidste gik vi i hotelbaren i stedet for og så Tottenham spille imod Arsenal, Defjog holder jo med Tottenham, som tabte 1-0, så han var ikke glad. Han faldt dog i snak med en skotte med navn John Bull under kampen. Efter kampen hentede vi nøglen til vores værelse, så var udmærkede til os for en enkelt nat, så ingen problemer der. Var blevet sultne så gik ud for at få noget at spise, fandt en godt sted som skulle blive vores stamsted. Mens vi sad og spiste kom der 4 flotte piger og en fyr gående forbi. Vi kiggede selvfølgelig efter pigerne, men Defjog udbrud at ”ham fyren var godt skåret” så ved ikke helt hvad han tænkte på….. Efter maden gik vi videre ud i byen for få noget at drikke og Defjog, som havde været der før, tog os med hen på Dansk Folkeferies holiday centre, hvor der var live musik, så der satte vi os. Mødte 2 FCK fans der viste sig at være nogle Sule havde passede, så de ville have os med i byen, men det afstod vi pænt. Besluttede os til at gå tilbage til vores værelse og få nogle drinks, så købte lidt sodavand på vejen hjem som Gary kom til at betale i dyredomme for – man er jo turist. Fik lige en omgang i hotelbaren med de andre roligans inden vi faldt vores værelse. Fik et par omgang inden Sule og Fimse gik i seng, mens Defjog og Gary drak lidt videre, mens de morede sig over en person nede på gaden. Da dette ikke var sjovt længere pakkede de Sule og Fimse ind i toiletpapir og der endte den første dag på Malta.

3. dag - På stranden.

Vores værelse vendte ud til hovedvejen og vi havde ladet altandøren stående åben om natten, så vi fik al trafiklarmen ind om morgen og der var masser af larm efter skraldebiler m.m. så vi vågnede tidligt. Defjog var dog først oppe. Vi skulle være ude af værelset kl. 11, da de skulle gøre det rent til nogle andre, men vi skulle bare pakke vores ting og så ville de sørge for at det blev flyttede hen til vores nye værelse. Gik ud for at få noget at spise i form af pizza og mens vi sad og spiste kom der flere og flere folk fra roliganklubben og spiste/drak morgenmad, så det var meget hyggeligt. Efter morgenmaden gik vi på stranden for at få noget sol. Det blæste ret meget denne dag, så der var store bølger på havet, så det var sjovt at være ude og bade, men når man lå på stranden blev man næsten sandblæst. Sule købte også turens dårligst øl på turen. Der var Cisk med lime smag og de smagte ikke godt skal vi hilse og sige, så køb aldrig dem, hvis du kommer til Malta.

Da vi var begyndt at blive godt røde gik vi tilbage til hotellet for at se vores nye værelse som heldigvis ikke lå ud til vejen denne gang. Var en rigtig lejlighedvi havde fået denne gang, men i det ene værelse var der 2 enkelte senge, men i det andet var der en dobbelt seng med fælleslagen. Det var Fimse og Gary der var så ”heldige” at få denne seng, så Gary stjal Defjog’s lagen som det først, så han havde sit eget. Drak nogle øl på terrassen inden vi gik en tur op på tagpoolen, hvor Sule, Fimse og Defjog lige fik en dukkert. Købte lidt frokost bagefter, hvor tjeneren smid Gary’s mad på gulvet, så han måtte vente på at de fik lavet noget nyt til ham. Mens vi sad og spiste kom Bjarne og Katja, som begge var i et vældigt godt humør, forbi og drak lidt sammen med os. Handlede lidt ind inden vi gik op og sov til middag, da vi var blevet lidt trætte efter al den sol. Sov ca. 1½ time inden vi stod op og fik nogle drinks. Sule prøvede også ”Hvad drikker hunden af? Skål” men sagde i stedet for ”Hvad siger hunden?” så det grinte vi godt af. Fandt en fiskerestaurant, hvor vi spiste aftensmad og mens vi spiste kom der en stor gruppe fra roliganklubben og spiste sammen sted. Efter maden løb vi ind Bjørk og Gulris og fik nogle drinks sammen med dem lige ved siden af vores fiskerestaurant, hvor de havde en god cocktailbar. Gik tilbage til hotelbaren, hvor vi også lige fik et par drinks inden vi gik tilbage til vores lejlighed og gik i seng.

4. dag - Badeland.

Sule var tidligt oppe denne dag, da han skulle ned og bestille dykning som han skulle på om torsdagen. Vi andre var oppe omkring kl. 8.45. Vi havde aftalt vi skulle i badeland, så bestilte en taxa fra hotellet som kørte os til badelandet for 25 EUR. Købte billet og fandt et skab til vores tøj og så var vi klar til at prøve de forskellige rutsjebaner. Badelandet var dog ikke særligt stort i forhold til det vi var i på Cypern, men det var nu ok. Fik prøvede lidt inden vi købte lidt morgenmad, men var nok det dårligste mad vi fik på hele turen. Defjog var rigtig glad for en rutsjebane der hed ”Blackhole”, så den ville han hele tiden op i og vi fandt ud af sikkerheden ikke var særlig god, så man kunne køre lige efter hinanden, så man stødte sammen lige da turen var færdig. Var dog ved at kører nogle børn helt over, da de ikke var hurtige nok til at komme væk, så de fik en lille flyvetur, men de overlevede. Det var ikke det bedste vejr, så det begyndte lige pludselig at regne, så vi satte os indenfor og fik lidt at drikke inden vi tog den sidste tur rundt i parken. Faldt også ud af skabet til vores tøj ikke var det bedste, da vi ikke kunne åbne det med den elektroniskelås, men vis man slå hårdt på det, så åbnede det af sig selv.

Tog tilbage til hotellet i en taxa, hvor vi handlede lidt ind til drinks, som vi fik mange af denne dag, da det gik druk i den. Fimse måtte ned efter en ekstra flaske på et tidspunkt. Fik også aftalt en tur til Sierra Leone næste år i påsken, hvor Fimse skal ned og arbejde i 2 år. Sule spurgte ”hvor mange frimærker der skulle bruges til at komme til Afrika” og det kunne vi ikke helt svare på J. Var begyndt at blive sultne, så gik ud for at få lidt og spise og på vejen mødte vi Sten som vi tog med. Gik på vores stamsted, hvor Sule og Sten delte en flaske vin, så Sule var faldet i rødvinsfælden igen. Efter maden var Sule blevet træt, så han gik direkte hjem og i seng, mens vi andre gik en tur i hotelbaren, hvor vi mødte Sten igen, så vi havde mistede et sted på hjemturen. Det var ikke så mange andre roligans i baren denne aften, så var stille og roligt denne aften. Gik tilbage til lejligheden, hvor Sule trak kæmpe torsk ind. Fimse gik også i seng, mens Defjog og Gary lige skulle have en godnat øl inden de også gik i seng.

5. dag - Udflugt til Gozo.

Vågnede kl. 9 lidt trætte efter drukdagen fra i går. Opdagede at Defjog var forsvundet, men i stedet for var Wiggi og hans mobiltelefon ankommet og de to var ikke til at skille ad igen, så de var sammen på resten af turen. Efter dette chok gik vi ned i receptionen, hvor der var en turistbod og bestilte billetter til hop on/off bussen på Gozo, som vi havde besluttede at besøge i dag. Det kostede 17 EUR pr. person, men fandt dog senere ud af at man kunne købe dem på Gozo til 10 EUR stykket, så snydt igen. Gik ud for at få noget morgenmad og endte med at få vores morgen pizzaer igen. Fimse valgte en fiske udgave, som han skulle få fornøjelsen det meste af dagen. Ringede efter en taxa, som vi måtte vente på et stykke tid, men den kom da til sidst. Den lille tur til færgen kostede os 15 EUR. Selve færgeturen til Gozo tog ca. 25 min. og selve færgen var en gammel Bornholmere færge, så var meget sjovt at nogle ting stod på dansk. Fimse købte en omgang øl til os, men Wiggi ville ikke have noget… det er jo også svært at druk mens man sms’er…. Opdagede af 3 stykker fra Ballerup banden også var med færgen, så de er svære at slippe væk fra.

Vel fremme gik vi hen til turbussen, som var en gammel sag og da vi kom som nogle af sidste måtte vi sidder nede under og da det var en rigtig varm dag denne dag var det næsten ikke lidt at få noget luft. Sule fandt dog en plads ovenpå. Begyndte vores rundtur, men var ikke det større at se udover sten ogflere sten. Fik heldigvis alle sammen en plads ovenpå ved første stop, da der var en del der stod af der, men var stadigvæk varmt. Stod af i en lille havneby, hvor vi fik et par øl og Defjog var en tur i vandet. Kørte lidt videre og stod af igen ved en flot klippe og grotte, hvor vi lige tog en enkelt øl inden vi skulle have den sidste bus der kørte den dag. Ankom til havnen igen, hvor vi skulle købe billetter til færge, da det var gratis at sejle over til Gozo, men kostede penge at komme retur igen. Vi mødte en ny gruppe roligans på tilbagevejen, da var en del på tur denne dag. Taxaen hjem til hotellet kostede 20 EUR, så er ikke til at finde ud af deres priser. Fik direkte over på en restaurant som Bjarne og Pia havde anbefalede, men det var godt nok dårligt det mad vi fik, så havde lige en høne at plukke med dem. Sule skulle ud og dykke dagen efter, så han gik tilbage til lejligheden, mens vi andre gik op til Danske Folkeferies holiday centre for at se hvad der skete og få lidt at drikke. Der var en klovn der underholdte børnene, men udover der var ikke meget gang i den deroppe, men fik da et par omgange. Handlede lidt ind på vejen tilbage til hotellet. Satte os i hotelbaren og fik et par drinks sammen med de andre roligans. Gik derefter op på vores altan og fik et par godnat drinks inden vi faldt til ro.

6. dag - Dykning og slapperdag.

Sule var tidligt oppe denne dag, da han skulle ud og dykke. Vi andre var oppe kl. 10. Fandt et sted hvor vi kunne få noget morgenmad. Fik en stor gang english breakfast alle 3 med det hele, så det var ikke dårligt. Mens vi sad og spiste kom Heine Fernandez og satte sig lige ved bordet ved siden af os. Besluttede at gå op i byen hvor vi ikke havde været endnu. Skulle dog op af en kæmpe bakke for at komme derop, så den begyndte vi så på at bestige. På toppen af bakken med udsigt ud over hele bugten lå en bar, så der skulle vi selvfølgelig lige have en omgang. Kiggede efterfølgelige på souvenirbutikker, men da vi kom ud for en af dem var himlen helt sort og lige pludselig begyndte det bare at regne. Det var nærmest en flod der væltede ned at vejen og kloakdækslerne blev skyllet væk og bilerne kunne dårligt nok kører. Vi skyndte os ind på en bar, hvor vi kunne sidde og følge med i uvejret. Kom på et tidspunkt en bil der kørte ned i hullet med det ene hjul efter det manglende kloakdæksel, men den kom op igen uden problemer.

Besøgte diverse barer på vores vej rundt i byen og løb selvfølgelig ind i Ballerup banden igen. Defjog var blevet sulten igen efter morgenmaden, så han skulle lige have noget at spise på en irish pub. Sule var hjemme igen omkring kl. 15.45 efter en vellykkede dykkertur og havde opdaget at vi også havde fået lidt vand ind i lejligheden, da vi ikke havde lukkede altandøren og vinduerne, men der var ikke sket noget stort. Vi begav os ned at bakken igen for at møde Sule på hotellet. Fik et par omgange sprut på altanen og Fimse var nede efter en ekstra flaske vodka, da vi løb tør på et tidspunkt. Var nede og spise aftensmad på den lokal, hvor vores ynglings tjener udgik os, da hun nok var godt træt af vores ” are you finished no we are danish” som vi havde brugt hver eneste dag vi havde været der. Satte os i cocktailbaren ved siden af restauranten og fik et par stykker, men Sule var begyndt at blive meget træt efter sin dykkertur, så han gik hjem og i seng. Vi andre gik i hotelbaren, hvor vi mødte Bjarne og Pia og fik et par omgange med dem. Gitte var også godt sur på sin mand, da han sad og viskede med en fra Ballerup banden, det kunne hun ikke lige klare, så hun gik sur op på deres værelse. Defjog havde ikke spist hele sin pizza til aftensmad, så den havde vi taget med hjem og den delte Fimse og Gary så hjemme i lejligheden inden vi faldt i søvn.

7. dag - Landskamp.

Så kom dagen endelig hvor Danmark skulle spille imod Malta. Købte morgenbrød fra supermarked der lå lige ved siden af vores lejlighed og spiste det i stedet for at gå ud og spise i byen. Sule valgte dog at drikke morgenmad i stedet for. Defjog kom også med dagens kommentar ”Har du en komplet samling? Ja tænke pause så mangler du ikke nogle vel”. Da kampen først var om aften havde vi god tid, så vi lagde os op ved tag poolen og fik noget sol. Sule købte en pizza til morgenmad deroppe, så han fik lidt at spise. Ballerup banden var der selvfølgelig også og Luffe havde købt en oppustelig flyver, som Defjog blev meget glad for og skulle prøve at komme op og sidde på. Lykkes til sidst for ham, men lykkes aldrig for Luffe at komme op på den. Fik nogle øl mens vi lå ved poolen, mens Luffe drak 5 dobbelt whisky, så hun gik til den. Kom dog nogle sorte skyer, men heldigvis ingen regn. Gik ned for at købe nogle frokostpizzaer på nær Sule, som var blevet træt og ville ned og sove til middag. Kom dog en dame med hans pung som han havde tabt ved elevatoren, så han var heldig det var en ærlig person der fandt den ellers ville den have været væk. Drak lige en omgang med Katja inden vi også gik ned i lejligheden for at slappe lidt af inden kampen. På et tidspunkt kom Ballerup banden trækkende med Luffe der havde fået lidt for meget whisky og ikke selv kunne gå hjem.

Fik os gjort klar til kampen og gik ned i hotelbaren for at vente på bussen. Fik et par øl der inden bussen kom. Sule købte 4 køre øl troet vi, men han valgt dog at drikke dem selv, så ingen øl i bussen til kampen. Defjog og Gary fik dog en øl med hul i af Bjørk og Gulris, så lidt øl var der da. Ankom til stadionet, hvor der ikke var noget som helst udover stadionet, så gik indenfor med det samme og fandt vores pladser. Defjog og Gary fandt øl køen, som var dejlig lang og meget varm, men man kunne købe øl til kampen det var det vigtigste. Defjog havde aftalt at bytte øl med Bjørk og Gulris, da de havde fået Cisk og vi havde Carlsberg, men der gik et eller andet galt i den aftale, da de troet vi gav dem 4 øl, men den gik ikke, så fik 2 øl af dem med det samme og så hentede de 4 nye øl til os i halvlegen, så en ok byttehandel.  Niels fra Ballerup banden havde også stået i øl køen, men da han endelig havde fået øl og var på vej op at trappen til sin plads tabte han dem alle sammen, så ingen øl til ham. Selve kampen var ikke det større, da Danmark spillede af lort, men kom foran 1-0. Malta udlignede dog til 1-1 og havde skud på overliggenen. Danmark scorede dog til 2-1 og vandt kampen, men kunne ligeså godt have endt uafgjort eller Malta havde vundet, så ingen stor kamp. Efter kampen holdt bussen selvfølgelig et andet sted end der hvor vi var blevet sat af, men vi fandt den da alle sammen. Kørte tilbage til hotellet, hvor vi satte os ved baren og så højtepunkter fra de andre kampe den dag. Var ikke den større stemning, da folk var lidt trætte. Fik en drinks af Bjørk og Gulris der prøvede at skabe lidt stemning uden held. Defjog gik op i seng før os andre der lige skulle have en godnat omgang. Gik i seng kl. 1 denne dag.

8. dag - Slapperdag.

Oppe ca. kl. 10.15 efter landskampen. Fimse havde ondt i maven, så var en flittig gæst på toilettet denne dag. Gik ned på vores morgen stamsted og fik noget morgenmad. Mødte nogle af de andre roligans som vi lånte Ekstra Bladet af, så vi kunne læse om kampen i går og vi var ikke de eneste der syntes Danmark havde spillede dårligt. Gik en tur langs stranden, hvor vi så et tunhoved svømme rundt, der kom dog nogle folk og samlede det op på et tidspunkt, da det var på vej hen til badestranden. Havde talt om at tage en tur til hovedstaden Valletta en af de andre dagen, men kunne ikke blive enige om hvordan vi skulle komme derind enten med taxa eller bus og det kunne vi heller ikke nu, så da de andre ville ligge ved poolen bestemte Gary, at tage bussen til Valletta lidt over kl. 12. Tog ca. 65 min. at komme derind, men der var heldigvis aircondition i bussen, så var dejligt at sidde derinde.

Ankom til Valletta og tog en gåtur ned af gågaden og så på butikker og fandt et museum der hed ”War Room Malta” som omhandlede 2. verdenskrig, så der skulle Gary selvfølgelig ind og fik en fantastisk rundvisning der. Var meget varmt denne dag, så besluttede at tage hjemad ved 16 tiden og var tilbage på hotellet lidt over kl. 17, hvor de andre lige havde lagt sig til en middagslur, var dog kun Sule der sov til middag efter Gary kom hjem. De andre havde været på strandbar, hvor Ballerup banden også havde været til en afveksling og derefter tilbage til hotellet og ligge ved tag poolen. Der var blevet klaget over Roliganklubben drak og røg ved poolen, så det havde de fået af vide at det måtte de ikke mere. Defjog smarte kommentar denne dag var til Birthe, da hun var på vej ned efter øl og han spurgte hende om ”hun ikke lige kunne tage nogle isterninger med til ham, da hans øl var blevet varm” Defjog havde også købt mere internettid, da han forrige kort var udløbet, så telefonen var stadigvæk klisteret til hånden. Tog ud og spise på vores stamsted, da vi jo lige skulle sige farvel til vores ynglings tjener. Fik sluttet af med en god middag og tog tilbage til hotellet for at pakke vores ting, da vi skulle med bussen til lufthavnen kl. 6 om morgen. Gik i seng kl. 9 for at være friske til dagen efter.

9. dag - Hjemrejse.

Så var det blevet sidste dag på Malta og vi skulle hjem til Danmark igen. Var oppe omkring kl. 4.45, da vi skulle mødes med de andre senest kl. 7.45. Fik pakkede det sidste og forlod lejligheden og har de første ude foran hotellet sammen med Jens Rønning. Ventet på bussen som ankom kl. 6 og kørte os til lufthavnen. Fik os tjekket ind på flyet og denne gang kom vi til at sidde sammen. Inden i lufthavnen købte Sule lige en flaske rødvin til Gitte, som han skyldte for den første aften i Tyskland. Med dette ude af verden fandt vi et sted i lufthavnen, hvor vi fik noget morgenmad under et meget koldt aircondition anlæg, så satte os ud til gaten i stedet for og fik en farvel øl. Fik lidt mad om bord på flyet, men ellers sov vi det meste af vejen til Hamburg, hvor vi landede og skulle med bus hjem fra. Kom til at vente langtid på Fimse’s kuffert, da hans var den allersidste der kom ud og selvfølgelig tabte han kuffertvæddemålet igen.

Sule’s taske var kommet først, så han havde købt øl til os andre og lagt dem på sædet i bussen, så vi viste hvor vi skulle sidde. Det var den samme bus og buschauffør som havde kørt os derned, så han kendte os og lavede sjov med os. Kom til at sidde lige foran Ballerup banden og det er jo altid farligt, så måtte drikke nogle øl sammen med dem på nær Defjog som ingen øl ville have og sove det meste af vejen til Danmark. Skulle via Puttgarden – Rødby denne gang, så spiste frokost om bord på færgen. Da i kom i land var Sule i hopla og drak øl med Ballerup banden, mens vi andre tog en slapper på resten af turen. Ankom i DGI byen ca. kl. 17.30, hvor Fimse’s kæreste kom og hentede os igen og kørte os hjem, så det var luksus. Dette afsluttede vores tur til Malta med Roliganklubben og så må vi ser hvad fremtiden bringer at ture, men det må vi vente at se på til EM lodtrækningen.